​Poul Søe, direktør (Aalborg handelsskoler)

Jungs kunst (Fråderen/mod på livet) har fået de unge til at få øjnene op for kunst på en anden ny og anderledes måde. Plexiglasfiguren på væggen og måden at bruge farver på, har skabt både undring og forundring. Generelt har Betinas værk været med til at give et positivt spark til de unges tanker om livet

Bo Lynge, CEO (NEAS Energy A/S)

”Vækst og dynamik er ikke altid let at visualisere, men gennem Betina Jungs kunst blev det muligt at få skabt det ønskede helhedsindtryk, der både overfor kunder og medarbejdere er med til at præsentere Neas Energy A/S som en dynamisk og nytænkende virksomhed i fremdrift”.

Jette Gudiksen, ejendomsmægler og partner (Ejendomsmæglerfirmaet Thorkild Kristensen A/S)

Med præsentation af en international anerkendt Haut Couture Designer fra Paris og kunst af Betina Jung fik vi markeret at Aalborg hører til på den internationale scene og Betina Jungs store skulpturer var det perfekte match. Kvinder i store støvler – et fantastisk symbol

.

Jens Boelsskifte, Direktør (Sparkeassen Hvetbo A/S)

”En Sparekasses hovedsæde er som regel en kedelig firkantet bygning, og denne opfattelse ønskede vi at rykke lidt ved og ved at give vores kunder et visuelt indtryk af, at vi ikke er kedelige bankfolk, men at vi rent faktisk tør bryde grænser og udforske kreativiteten, noget der måske ikke lige ligger til højrebenet i vores branche – det image har Betina med sin kunst og farvesætninger mv. på både vægge og søjler været med til at skabe”.

Betina Nedergaard, Managing CEO Director (CCBR)

”Idéen med at bruge kunsten i vores lokaler var at udtrykke professionalisme i afslappede og rolige omgivelser. Når folk kommer ind i vores venteværelset var ønsket at give dem en tryghedsfornemmelse, hvilket Betina Jung gennem både skulpterer og malerier har formået at skabe – atmosfæren i rummet afspejler nu vores værdier”.

Susanne Kjær, indehaver  (Restaurant TABU)

”At gå på restaurant handler ikke blot om mad og vin. Det skal være en helhedsoplevelse. Derfor ønskede vi hos TABU at forstærke vores ”brand” gennem Betinas Jungs kunst, og det har skabt en visuel merværdi for restauranten, da kunsten både er med til at skabe et visuelt indtryk der er anderledes. Hertil kommer at skulpturerne er med til at skabe diskussion omkring emnet TABU over middagen, hvilket skaber snak i krogene – pludselig er det ikke kun maden, der er diskussionsemnet, men helhedsoplevelsen af at komme her”